Teknoloji

realme’nin başarı stratejisi: Tower Teknolojisi

Beş yıl önce realme, dünya çapında milyonlarca gencin ileri teknolojilere erişmesini sağlama vizyonuyla markayı kurdu. realme son beş yılda büyük bir başarı elde ederek şimdiye kadarki en hızlı büyüyen akıllı telefon markası oldu.

Bu hedef aynı zamanda zorlukları da beraberinde getirdi. Realme, tüm bu dinamikler içerisinde hedefine odaklanmayı sürdürmek için değerli olana odaklandı ve stratejisini şu şekilde oluşturdu:

Gençleri ileri teknolojilerle güçlendirin, çünkü teknoloji herkes için erişilebilir hale getirildiğinde şirket sahip olabileceği gücü biliyor, realme daha iyi tasarımlara ve daha uygun teknolojilere odaklanarak hayranların sevdiği olağanüstü ürünler üretmeye devam ediyor.

Artık her sayı serisi ürünü, ileri teknolojiyle lider, güçlü bir realme ürün kulesinin zirvesi olacak. İş deneyimini daha konforlu hale getirmek için her çalışma üstün tasarım, performans ve deneyimle desteklenecek.

Bu üç temel unsur kulenin sağlam temelini oluşturacak ve teknolojiden tasarıma, performansa ve daha fazlasına kadar her şey daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaratmaya devam edecek.

REALME GLOBAL İLERİ TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ (GLOBAL Sıçrayan Teknoloji Enstitüsü)

Realme, ürün deneyimini daha da geliştirmek için yeni Küresel İleri Teknoloji Enstitüsü’ne büyük yatırım yapıyor. Realme, üst düzey yeteneklerle desteklenen, tüm şirketin yüzde 60’ını oluşturan mevcut Ar-Ge ekibine ek olarak 60’tan fazla önde gelen teknoloji uzmanından oluşan bir enstitü kurdu.

Realme’nin teknoloji, ürünler ve pazarlamada daha fazla hız ve kalite sunmasına olanak tanıyan daha çevik ve uyarlanabilir gelişmeler, aynı zamanda şarj, fotoğrafçılık, ekran, oyun, yonga seti ve endüstriyel tasarım gibi altı ana alana odaklanarak teknolojik güç oluşturmasına da olanak tanıdı. İleri teknolojinin geleceğini yaratın. .

realme’nin “C” serisinin ve “Number” serisinin başarısı, markanın 2022’de Orta Doğu ve Afrika’da olağanüstü iyi performans göstermesini sağladı. Uzun vadede realme, 2022’yi yüzde 57’lik yıllık büyüme oranıyla olumlu bir notla tamamladı.

Bu yıla baktığımızda realme, Spire stratejisini sürdürmeye devam etti; Yetenek tabanını ve teknolojik güçlü yönlerini geliştirmeye odaklanırken, ürün gruplarını azaltarak ve temel ürün gruplarına odaklanarak verimliliği artırdı. realme 11 Pro Serisinin piyasaya sürülmesiyle realme’nin ürünlerini kullanıcıların hayatlarına fayda sağlayacak şekilde geliştirme stratejisinin etkili olduğu kanıtlandı.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu