Türkiye’den Dünyaya Pazarlama Platformu
Ülkemizi global pazarda rekabetçi bir konuma yükselten yazılım departmanı son yıllarda “Pazarlama Teknolojileri” alanı ile ön plana çıkmıştır. Bu pazarın değerli oyuncularından biri olan SmartMessage, yenilenen çalışma yapısı ve global pazardaki gücü ile Türkiye’yi bu platformda daha üst seviyelere taşımaya hazırlanıyor.
Son yıllarda Türkiye’de yazılım alanında yatırımların ön plana çıktığı gözlemlenmektedir. Pazarlama teknolojileri segmenti de yazılım branşında öne çıkan uzmanlıklardan biridir. Yaklaşık yirmi yıldır bu alanda faaliyet gösteren Türk mühendislik firması SmartMessage, yenilenen platformu ile Türkiye’yi uluslararası arenada daha rekabetçi bir noktaya getirmeye çalışan oyunculardan biri olmanın heyecanını yaşıyor. SmartMessage CEO’su Oğuz Küçükbaraktüm dünyada yaklaşık 350 milyar dolarlık bir hacme sahip olan pazarlama teknolojileri alanında Türk firmaları için önemli fırsatların bulunduğunu belirtiyor.
350 milyar dolarlık pazar büyüklüğü
SmartMessage CEO’su Oğuz Küçükbarak tüm dünyada yaklaşık 350 milyar dolarlık bir hacme sahip olan pazarlama teknolojileri alanında Türk firmaları için önemli fırsatların bulunduğunu belirtiyor. Küçükbarak, “Biz de bu yönde yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyor ve Türkiye için güzel işler yapmak için çalışıyoruz. Bu alandaki ihracatımızı artırmaya odaklanıyoruz.” diyor. SmartMessage’ın yenilikçi teknolojisi ve yenilenen yüzüyle küresel rekabette güç kazandığını da belirten Oğuz Küçükbarak, “2023 yılı bizim için önemli bir milat. Yenilenen yapısı ve kullanımı daha da kolaylaşan arayüzü ile platformumuz, dünya çapındaki pazarlamacıları memnun edecek şekilde güncellendi. Şimdi bizim ürünümüz SmartMessage Pazarlama Platformu Tüm dünyaya daha kolay pazarlamaya hazırız.” söz konusu.
Pazarlama Hızla Değişiyor!
Oğuz Küçükbarak’a göre pazarlamadaki değişimleri en hızlı şekilde algılayıp uygulamak ve eserlerde sunmak küresel rekabet açısından oldukça değerli. Türkiye’nin bu alandaki ihracatını artırmak için yapılması gerekenleri şöyle açıklıyor: “Hızla değişen bir segmentte faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Yenilenen müşteri alışkanlıklarına uyum sağlamak, günümüzün zorluklarının ortasında öne çıkıyor. Platformumuzu yenilerken dünyadaki değişimlere ayak uydurmak için büyük çaba sarf ettik. Dünyanın dört bir yanındaki pazarlamacılar, kampanya yönetiminden segmentasyona, otomasyondan dijital izin yönetimine kadar verimli bir şekilde kullanabilecekleri yapılara ihtiyaç duyar. Platformumuzda da bulutun gücünü daha yaygın kullanarak ihtiyaçlara uygun esnek bir yapı ile maksimum fayda sağlamayı planladık. Tüm bu çalışmalarımız sonucunda küresel pazarda öne çıkmayı hedefliyoruz” dedi.
Pazarlamacıların Güncellenmiş Gereksinimlerine Yanıt Verme
Pandeminin ve sonraki dönemin dünya ekonomisi üzerindeki etkisini en çok hisseden iş alanlarının ortasında da pazarlama var. Ekonomik belirsizlikler, pazarlama bütçelerinin kısılması, grupların küçülmesi gibi sonuçlara yol açarken; Pazarlama platformlarının imdada yetiştiğinin altını çizen, Oğuz Küçükbarak “SmartMessage’ı yenilerken, değişen pazarlama istikrarını ve tüm dünyada ihtiyaç duyulan yapay özellikleri dikkate aldık. Yatırımın tam geri dönüşünü sağlayan, pazarlamacıların operasyonel yükünü hafifleten ve işlerini kolaylaştıran bir yapı oluşturmak için ekstra çaba harcadık. Bu bağlamda birçok pazarlama yeteneğini tek bir adresten hızlı bir şekilde yönetebilmek değerli bir avantaj olacaktır. Altyapı anlamında, kullanım kolaylığı yanında günümüz çehresine uygun değişimi de her zaman ön planda tuttuk. SmartMessage Pazarlama Platformu ile bir pazarlamacı, kampanyalarını ve bildirimlerini kolayca yönetebilir, dijital izinleri kontrol edebilir ve tek bir arayüzden otomasyon kurulumları oluşturabilir. Ayrıntılı raporlarla ileriye dönük doğru adımlar atmak şanslıdır. Kıymetli işlerin sınırlı zamanlarda bile yapılabileceği bir platformu hayata geçirmekten heyecan duyuyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı